FramtidenRP
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

whitelist ansökan.

Gå ner

whitelist ansökan. Empty whitelist ansökan.

Inlägg av maniacslayer tis apr 09, 2019 1:25 pm

Namn (marcus) *

Ålder: * 24 år

DISCORD namn: * macrus kozlov#9167
Hur länge har du RP:at * över 200 timmar.
Tidigare rollspels-erfarenheter: * Varit maffia boss på andra servers, sen har jag varit kartell och varit civilian.

Varför söker du dig till framtidenRP * För jag fick mig en touch i staden o trivdes, jag gillade att ha scenarion i eran stad, och jag ser fram emot att komma mycket längre in i staden än vad jag har kommit just nu.

Beskriv din karaktär med minst 100 ord: *macrus kozlov var en medlem av den  brottsligafamiljen, marcus kozlov föddes i Brooklyn, New York, den 8de december 1970.
Även om han inte var relaterad med blod, arbetade kozlov upp sig i brottsfamiljen från en ung ålder. redan i ung ålder blev kozlov åtalad för narkotikasmuggling 1990 och satt 14 år i fängelset för att avtjäna sitt straff, han fick en hård tid i fängelset ingen har sätt
hans ansikte sen han avtjäna straffet och kom ut.

Vad är VDM/RDM? Skriv en utförlig förklaring! * RDM är att man måste spela inom ett scenarios sen att inte köra över folk med bilar osv som är VDM verical death match asså man får inte använda sitt fordon som ett vapen.

Vad är Metagame? Skriv en utförlig förklaring! * att inte stream snajpa eller ta info utanför karaktären

Vad är FearRP ? Skriv en utförlig förklaring! * är alltså att man måste spela med o va rädd i svårare situationer typ springa emellan skott fajter sånt gör man ju verkligen inte man håller sig undan.

Vad är Powergaming? Skriv en utförlig förklaring! * att inte anänvda något slags fusk eller gå efter större mängder pengar samt köra vidare om man kör in i saker man blir ju skadad om man kör in i en stolpe rätt snabbt.

Vad betyder sunt förnuft: * Att spela efter alla regler o sen att inte dryga sig allt för mycket, sen att man ska spela sin karaktär så som man lever verkliga livet irl o tänka sig in i världen o hantera situationer lika ungefär.

Har du läst reglerna? * kollade igenom snabbt bara, jag kan reglerna så jag vet vad GTA- RP handlar om, sen kommer jag gärna ta en större titt på reglerna o se vad ni har lagt till såklart.

Steam profil "länk" * steamcommunity.com/id/watatsumisanjin/
maniacslayer
maniacslayer

Antal inlägg : 1
Poäng : 3
Registreringsdatum : 19-04-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet