FramtidenRP
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Whitelist ansökan

Gå ner

Whitelist ansökan  Empty Whitelist ansökan

Inlägg av Pontus010 tis apr 09, 2019 11:16 pm

Namn (förnamn) * IRL Pontus / ingame Krille Berg

Ålder: * 17 2002 

DISCORD namn: * #8126

Hur länge har du RP:at * Har spelat FiveM i ca 650h samt Garry's Mod i 1000 timmar på olika serious rp servrar, var whitelistad på dem flesta svenska fivem servrar men då några av dem har lagts ner. arnamide,made for sweden,Rebornrp,fristaden.


Tidigare rollspels-erfarenheter: * Jag har spelat FiveM i mer än 600 timmar och alla är på en RolePlay server samt att ja spelat mycket GMod inann FiveM fanns och dära spelade jag bara RolePlay servrar och lagt ner lite timmar på ARMA 3 RolePlay servrar också. Har inte spelat på ett tag då skolan har börjat och i somras var jag inte så mycket hemma så inte haft så mycket tid framför datorn, men nu vill jag hitta en server som ja ska kunna spela på och lägga ner massor av timmar på. var whitelistad på dem flesta svenska fivem servrar men då några av dem har lagts ner. arnamide,made for sweden,Rebornrp,fristaden.
Alltid älskat att roll spela samt spela gta vilket gör dethär spelet till något som jag verkligen känner att jag kommer hitta mig själv i.
Faktiskt så jobbar jag  inom fordon irl och brinner för arbetet så kände att jag kan göra det lika bra ingame då gaming är min största hobby utanför Gymnasiet.
Är allmänt trevlig tillexempel att jag är mogen om det kommer till ett argument eller om nån bara vill bråka så kan jag hålla lugn ton och resonera vilket jag själv tycker är en bra egenskap.
Att skapa scenarion är något av min favorit del av rp och att vara kreativ har jag varit sen barnsben.
Har suttit och kollat rp ett bra tag så alla regler kan jag dvs fail rp och sånt.
Spelar iaf 4h om dagen så en aktiv Sjukvårdare kommer utlovas.

Varför söker du dig till FramtidenRP* En stabil server dära jag kan lägga ner min tid på från och med att jag kommer tills att jag går och lägger mig. 

Beskriv din karaktär med minst 100 ord: * Krille kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Krille ska
blossa upp. Krille känner liksom att, vad andra säger, det betyder inget liksom. i lumpen skämtade några att Krille var psykopat för att jag var så lugn.
Krille är väldigt lätt att prata med och att han ska förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktar är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar båtar och några flygplansmotorer där jag bodde innan men blev ersatt av
svartjobbare som inte behövde skattas. HELT emot svartjobb då det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker enda sen jag tog studenten och kommer fortsätta tills
kroppen inte tillåter. Är överlag en trevlig medborgare som är berädd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där jag personligen anställer folk. Heter Krille och kommer
från Stockholm är en singel kille på 28 år som verkligen brinner för fordon och även andra praktiska delar inom mekaniska gränser. Dock skulle jag vela dubbeljobba då jag inte
som det ser ut i nuläget tänker skaffa familj. Nån form av Sjukvårdare hade varit otroligt roligt och känner att jag har det som krävs då min föredetta flickvän var inblandad
i en skjutning. (Andledningen till att jag är singel och inte redo för nytt) 

Vad är VDM/RDM? Skriv en utförlig förklaring! * RDM, Att slumpmässigt välja ut en person, och sen döda dom, är helt förbjudet. samma sak med ett fordon VDM

Vad är Metagame? Skriv en utförlig förklaring! * Du får information på något sätt som inte är möjligt alltså utanför din karaktär 

Vad är FearRP ? Skriv en utförlig förklaring! * Det betyder att du måste vara rädd för livshotande sitautioner. Är du under vapenhot måste du vara rädd om ditt liv, och du får inte dra fram vapen eller börja slåss.

Vad är Powergaming? Skriv en utförlig förklaring! * Till exempel kan du inte göra /me bryter din nacke bara sådär, utan det måste passa in i scenariot i övrigt och du måste vara i position för att göra det du påstår dig göra.

Vad betyder sunt förnuft: * att man ska spela som de vorre irl på ett ungefär 

Har du läst reglerna? * ja 

Steam profil "länk" * 76561198410497105

MVH Pontus
Pontus010
Pontus010
Sjukvårdare
Sjukvårdare

Antal inlägg : 1
Poäng : 7
Registreringsdatum : 19-04-09
Ålder : 22
Ort : Älvsjö

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet